«Να σταματήσει να γίνεται ο αθλητισμός πηγή διαφθοράς»

«Να σταματήσει να γίνεται ο αθλητισμός πηγή διαφθοράς»

0 388

ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΑ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Το νομοσχέδιο είναι φιλόδοξο κι εκεί που πρέπει να εστιάσουμε είναι η εφαρμογή του.

ΓΗΠΕΔΑ

• Επιδιώκει να δημιουργήσει συνθήκες για να μπορεί να σχεδιάζει αθλητική πολιτική η χώρα μας, αλλά και η κάθε Περιφέρεια για να πηγαίνουν τα χρήματα της Πολιτείας εκεί που πιάνουν τόπο και αλλάζουν τη ζωή του πολίτη.

• Να λειτουργούν σωστά τα γήπεδα και τα στάδια παρέχοντας ασφάλεια από φερέγγυους φορείς

• Να αντιμετωπισθεί η βία και να σταματήσει να γίνεται ο αθλητισμός πηγή διαφθοράς

• Να ρυθμίσει τη λειτουργία των λεσχών φιλάθλων και των μετακινήσεων τους ώστε να στηρίζουν τις ομάδες τους και όχι να τις απαξιώνουν.

• Να αντιμετωπίσει με σύγχρονους τρόπους τη μάστιγα του ντόπινγκ και να γίνει η Ελλάδα κέντρο αντι-ντόπινγκ στην ευρύτερη περιοχή.

• Να γίνει ο ελληνικός επαγγελματικός αθλητισμός πηγή ανάπτυξης και επενδύσεων.

ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΕΚΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Προβλέπεται η μεταβίβαση στις περιφέρειες 83 ακινήτων τουριστικού ενδιαφέροντος, ιδιοκτησίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και διαχείρισης της «Ελληνικά Τουριστικά Ακίνητα» Α.Ε., (άρθρο 38 ).
Αναμφισβήτητα, επί της αρχής συμφωνούμε ότι οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να έχουν τον πρώτο λόγο για τη διαχείριση αυτού του πλούτου. Ωστόσο, οφείλουμε να διευκρινίσουμε επιμέρους θέματα όπως τι είδους κονδύλια και από πού θα διατίθενται για τα έξοδα λειτουργίας των μεταβιβαζόμενων ακινήτων τουριστικού ενδιαφέροντος.

ΕΟΤ

Ακόμα, με διάταξη του ίδιου νομοσχεδίου στις αρμοδιότητες του ΕΟΤ προστίθεται η σύναψη εμπορικών συμφωνιών, ενώ δίνεται η δυνατότητα διαφημιστικής αξιοποίησης της ιστοσελίδας του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, ο ΕΟΤ θα μπορεί να δέχεται χορηγίες, αλλά και να καταρτίζει και να εκτελεί προγράμματα προβολής, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και τουριστικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, αυτόνομα ή από κοινού με άλλα νομικά πρόσωπα.

Αυτό δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ευελιξία στην τουριστική προβολή της χώρας. Στο πλαίσιο αυτό θα μπορούσαμε να δούμε ευέλικτες και έξυπνες πολιτικές προώθησης (π.χ. υιοθεσία πολιτιστικών χώρων, όπως έχω προτείνει) για να ενισχύουμε την προσπάθεια re branding της χώρας.

NO COMMENTS

Leave a Reply